Translate

Sunday 9 March 2014

MH370 penuh fb..

Sebenarnya aku terasa nak menulis sebab aku tengok terlampau la ramai investigator dalam FB macam komen aku baca..

Kenapa ini
Kenapa itu..

Kenapa macam nie..

Mereka menulis komen kadang terlalu mengikut emosi..
Tanpa fikirkan perasan orang lain... kadangkala grup whatapp macam di share kan..

Aku nie nasib la bukan jenis nak mengomen kan ape yang diluar pengalaman ku..
Sebab aku bukan pilot bukan co pilot jauh sekali steward..

Bagi aku Malaysia bukan pernah ada kes macam nie..hilang dikawasan laut....
Banyak kemungkinan. .dan kemungkinan hanya lah benda yang khayalan. Imaginasi seseorang yang tahu sistem kapal terbang itu...

Lagi kan accidents di darat pun kadangkala kita pelik akan kedudukan kenderaan selepas kemalangan apabila ianya tidak berlaku di hadapan mata..

Ada benda yang boleh kerajaan share ada yang dirahsiakan dalam menghadapi konflik...

Semoga semuanya dipermudahkan oleh NYA..

Pray 4 MH370...

No comments:

Post a Comment