Translate

Saturday 27 September 2014

Tanah Aina Farrah soraya....

Hari ini aku akan bertolak ke Tanah Aina Farrah soraya bentong..

Balik nanti aku akan cite la ape yang best kat sana...tengok la ape yang bole dikongsi kan bersama...

Dari view web site macam ok je...

Duduk kat sana 2 mlm 3 hari...


Bersiap untuk betolak ke tanah aina bentong

setiba nya disana.......

Tempat ini agak jauh dari jalan utama..nak masuk dari simpang jalan utama pun agak jauh dalam 30 min perjalanan

Disini aku kongsikan beberapa pic aku kat sana

laluan masuk ke sana belum berturap..kena kesana guna 4wd

Tengok air jeram yang mendamaikan jiwa
Mendengar desir bunyi airnya.


Berada dipuncak bukit melihat kebesaran Ilahi..
Melihat anak anak bermain dicelah celah batu

Bagi sesiapa yang ingin kelainan tempat bercuti disinilah tempatnya..

1.Jauh dari bandar dan kota.
2.Segala nye organik disini dari semua segi.
3.Coverage celcom adalah 2 or 1 bar. digi ok tak silap aku tapi bukan 3g la..



No comments:

Post a Comment